Midsommarafton

Usch, jag är fortfarande helt förstörd efter all dricka igår :P haha.
Nu har jag iallafall beställt hem pizza :D måste alltid ha min bakismat.
Igår så var jag, Jonas, Peter och Hanna hemma hos mamma och pappa.
Där bjöds det på massa grillat och andra godsaker. Sen satt vi där och
drack o hade det trevligt. Vi drog sen upp på stan med Sofie och Kimmo,
satte oss på en uteservering o där satt vi tills det blev natt ;)
Klantiga jag glömde ju min mobil o plånbok hos föräldrarna så det var ju
tur att vakten inte kollade legg :P Och mobilen har jag inte hämtat ännu
så ni vet om det är nån som har försökt få tag i mig hehe....
Ne nu ska jag ta och städa lite innan pizzan kommer....

Ha en bra dag puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0