Hej där igen!

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist.
Allt rullar på som vanligt, jobbar och hänger med mina
tjejer + gubben såklart :) Idag har jag varit med Nina och hennes
söta Eya. Vi tog oss en tripp ut till marieberg för att käka glass hehe.
Sen lalla vi runt i olika butiker och lite grejer fick man med sig hem :D
Sen åkte vi hem till mig för en fika,o de åkte hem ganska nyligen.
Snart ska jag ta och färga håret, usch finns inge tråkigare :P men blir
fin fint när det är färdigt.


Lägger upp lite kort ifrån våran släktträff vi hade i sommras. Det är ifrån
pappas sida nere i skåne, vi samlas allihopa och sitter nere vid stranden
och detta år hade vi kanon väder den här dagen så vi satt där hela kvällen.


































Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Åh, va mysigt det ser ut!

2010-08-16 @ 23:05:12
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

o ni snackar om att vi blattar e många fan de där va bara från din pappas sida hahaha

2010-09-17 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0