Tillbaka från de döda...

Helt konstigt att jag varje helg går i ide när det gäller
bloggandet. Jag är ju en person som brukar planera en massa
saker så fort jag är ledig så jag har aldrig en lugn stund hehe.
Jag kan inte bara vara hemma och ta det lugnt utan jag vill vara
ute och hitta på en massa skojiga saker med mina söta vänner.
Självklart så kan jag ha mys-kvällar med älsklingen men nu är det
ju så att han också spenderar mkt tid med sina kompisar på helgerna
så på det sättet är vi väldigt lika varandra. Vi har lixom gjort det till en
grej, alltså vi ser till att vara med varandra så mkt vi kan på veckorna
och sen på helgerna så är vi med våra kompisar...Vi båda är såna som
vill vara med våra kompisar mkt och det är ju även bra för oss att också
träffa andra än att hänga på varandra dag in och dag ut.. det är nog säkert
mycket därför vi har lyckats hållt ihop i snart 9år och inte tröttnat på varann:D
shiiit det där kändes jätte lustigt att skriva nu helt plötsligt börjar jag känna mig gammal :P


Lite snabbt om min helg då:

På fredagen så hade jag och Sofie bestämt att vi skulle ses och
ta några öl och sen gå ut och dansa lite :) Vi satt och för-krökade
hemma hos mig och sen begav vi oss till harrys. Jag brukar inte vilja gå
ut på fredagar eftersom man har hört att det är mest "blöjbarn" ute då men
jag tänkte att vi ger det ett försök :P haha. Ne men det var faktist kul... dock
inte så många man kände men en del roliga stötte man på.. så det var en jätte
rolig kväll som jag hade med dig soffan.


Lördagen började med att jag blev väckt av väckarklockan 8:15!!!
hallå jag var ap bakis, Sofie lurade på mig bakistabletter men jag
tycker inte att de hjälpte.. jaja, det var bara att hoppa upp ur sängen
och fixa sig lite fort. Jag åkte till sthlm med min bror, mormor och moster.
Som tur var så körde bror hela vägen så jag fick sova ruset ur mig ;)
hehe men när vi kom fram så mådde jag prima igen :D Ja, vi var där till
ca 16 och sen åkte vi hem till örebro igen. Jag hann precis hem och hoppa in
i en snabb dusch och sen var det dags att skjutsa iväg Peter (min bror) till hans
polare..de skulle festa lite och jag ställde upp som fylle chaffis.
Sen så åkte jag och Linda hem till en kompis och hälsade på en sväng...
Vi var inte där så länge utan sen åkte vi hem till Linda och hängde där en stund.


Idag: Har jag mestadels varit hemma hos mina föräldrar och hälsat på.
Jag vill passa på att vara här så mkt jag kan nu när mormor och moster
är här.. de stannars tills på tisdag. Men så har jag även hunnit träffa Sandra
idag...det blev en jätte snabbis hehe men det var så trevligt såå :)
Nu ska jag strax hem och fixa lite där hemma o sen gå och lägga mig ganska
skapligt då jag ska orka upp och vara på jobbet kl 7....

Yes, nu vet ni vad jag har sysslat med i helgen :D hehe kanske ett jävligt
jobbigt inlägg men det får bli så och sen i framtiden så ska jag försöka bättra
mig på att hålla bloggen uppdaterad...



Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0