God morgon!

Uj va skönt jag har sovit i natt :) Jag vaknade runt 9-tiden
då min väckarklocka satte igång och jag flög upp ur sängen.
Haha radion var inställd på lite väääl hög nivå så jag var skit
rädd haha.. skrattade åt mig själv där en stund :P Så tills nu så
har jag hunnit duscha och satt på mig kläderna, ska ta en kopp kaffe
nu och sen ut och gå med hundarna. Lika grått och tråkigt väder idag
med :/ blir ju deprimerad av det här hehe. Nu innan jag ska iväg och
jobba vid 16 så har jag bestämt mig för att jag ska tvätta och damma
överallt... har ju inte städat på hela helgen så nu är det dags!

Hoppas ni får en jätte bra måndag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har nästan alltid tid för dig honey bunny hahaha

I call ya

2009-10-28 @ 10:06:27
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0