Filmkväll med mig själv ;)

Yes, det blev en riktig myskväll här i soffan med en massa
gott att tugga på :D Jag såg Johan Falk - Leo Gaunt, tycker
att alla dom filmerna har varit kanon bra hittils ;) Ibland är det så
himla skönt att bara vara för sig själv och idag var det en sån dag hehe.
Jag tog mig ett skönt bad och donade lite här hemma innan jag kröp ner
i soffan med allt gott omkring mig :) hundarna låg på mattan under tv-
bordet och bara hoppades på att jag skulle tappa en eller flera popcorn till
dom haha... så söta mina bebisar. Snart ska jag ut på sista promenaden för
ikväll och sen ska jag nog gå och lägga mig, om jag inte får för mig att börja
pyssla med nåt vilket är väldigt vanligt när det gäller mig :P Just det, jag har
numera inget körkort :/ inte en på ett tag iallafall.. måste förnya mitt eftersom
mitt gamla är försvunnet. Så jäkla trist när man tappar bort alla kort... Jag hade
en korthållare full med kort. Visst det var väl en jäkla tur att det bara var två
viktiga kort, körkortet och bankkortet. De andra korten var klubbkort men ändå
jobbigt att förlora allt sånt.. Men nya kort är beställda så det borde inte ta så
många dagar innan jag får dem. Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt så jag
hinner ta och städa av golven för sen vid 12-tiden ska jag åka hem till mamma
och säga hejdå till mormor o moster som åker hem imorgon eftermiddag :(
Kommer sakna dom! Får försöka åka upp till dom snart igen....

Nu vill mina vovvar ut så jag avrundar här.... Sov nu så gott och dröm sött ;)

Kommentarer
Postat av: spånet

Förlåt mig för att jag betedde mig som en spån igår, skulle ha sjukat mig från jobbet och stannat hemma och myst med dig.

Hoppas denna kan få dig på gott humör på morgonen :)



http://www.youtube.com/watch?v=GiRnRomNOZU&feature=related

2009-10-20 @ 07:02:23
Postat av: Petra

Sötnöten min <3

2009-10-20 @ 22:45:49
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0