Alla helgons dag!

Hej hallå :) Nu håller jag på och tvättar en massa
och sen ska jag väl städa undan lite här hemma.
Sen ska jag väl åka förbi Linda en snabbis och hämta
en grej som jag behöver tills ikväll. Ska bli så jäkla roligt
ikväll och jag och Rosie prövade ut alla våra grejer igår kväll
så nu är allt färdigt så vi är redo för att klä ut oss :) Vi har dock
inte bestämt oss vart vi ska fixa oss men det blir väl antingen hos
mig eller hemma hos Rosie, får väl se senare hur vi gör. Ja, igår så
var jag på stan med Soffan och vi käkade lunch o handlade lite smått
o gott, mysigt :) Sen så åkte jag hem till Linda och även Nina o Eya kom
förbi :D Sen åkte jag hem och sov en stund, kände mig lite hängig och febrig :/
men idag är det mkt bättre och jag känner mig helt bra igen :) var lite rädd där
ett tag att jag skulle bli sämre tills idag. Nu ska jag kila in i tvättis igen... Kraam!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll! :D Fast det är ju ingen tvekan om saken ;)

Kom ihåg att jag vill se bild sen!! Puss!

2009-10-31 @ 12:51:43
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0