Uppdates ifrån Mora..

Ja, jag och mamma åkte iväg imorse vid 8 så vi
var framme här i mora ganska tidigt.. Gick lite saktare
än vanligt eftersom det var lite snö och halt efter vägen.
När vi kom fram så fikade vi och åt goda smörgåsar :)
Åkte sen iväg en sväng ner på stan och handlade lite...
Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, jag sov ju
självklart en stund oxå ;) samma visa varje gång ja kommer hit
hahah...men mormors soffa är ju såå skön. Imorgon så är det
talang + modevisning här imora och jag ska ställa upp som modell
vilket ja ångrar nu!! hehe åhh ja är såå nervös men nu är det för sent
att backa ur så det är bara att gå ut där på scenen och försöka göra det
så bra som möjligt. Har ingen aning om vad ja ska ha på mig än, ska in
och träffa dom imorgon förmiddag och ha ett genrep. Men jag vet att
det kommer vara hårdrocks tema så det gillar vi! :) Mormor pratar också
om att jag förmodligen ska gå i bröllopsklänning detta år också, fast som
sagt i hårdrocks tema så det kommer nog bli coolt. Jag tror det var typ
2år sen jag var med på modevisningen sist och då gick ja i en vanlig
bröllopsklänning ;) var en grym känsla hehe inte ofta man har såna kläder
på sig ju :P Ne nu ska jag fortstätta titta på cirkus möller..sen blir det promenix
med hundarna.....

  See you later alligator!


Kommentarer
Postat av: Nina

Och va sa du till mig för ett tag sen? "Hur vågar du?" hahah nu gör ju du också det!! :D :D

Hoppas du får känna dig som "the center of attention" imorgon och ta en massa bilder! Please!

Puss!

2009-11-06 @ 22:04:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du var SÅ FIN i bröllopsklänningen det året jag var med upp. O så kul vi hade :D

Nej fan nästa gång vill jag med hehe hoppas du får kul nu.. pussiluss

2009-11-07 @ 09:58:21
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0