I mora...

Glömde helt bort att blogga igår hehe.
Vi har ju på begravning igår, den var jätte fin.
En dag som vi inte kommer glömma :/ jobbigt men
ändå så känns det skönt att det hela är över nu.
Efter begravningen så åt vi middag med släkten och
fika en massa.. När vi väl kom hem sen så gick jag och la
mig på en gång, var helt slut. Idag har vi mest tagit det lugnt,
varit och handlat mat och sen så åkte vi och hälsade på
en släkting en stund. Det är så underbart skönt att vara här
hos mormor :D det enda som fattas är älsklingen och Albin
såklart ;) Imorgon åker vi hem igen :( varför ska dagarna gå så
himla fort för?!  Nu ska jag faktist gå och sova, tro det eller ej :P
men jag blir såååå trött tidigt på kvällarna när jag är hos mormor.


Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0