hallå alla glada :)

Nu tar jag mig äntligen ork till att skriva ett inlägg :P haha är
inne o kollar massa bloggar varje dag men ändå så orkar jag inte
skriva ett inlägg, har ändå inget vettigt att skriva ;)
Igår så kom jag hem från dalarna, åkte upp dit i söndags för att
hälsa på älskade mormor och moster, mamma var också där.
Vi tog det mest lugnt och bara hade det skönt... trivs sjukt bra där.
Och idag så har jag bara jobbat, ska jobba imorgon och på fredag och
sen blir det ledighet under helgen + måndagen så det blir nice. Ska väl
försöka komma på nåt skoj man kan göra dom dagarna :) förslag?
Nu så ska jag gå och bädda ner mig med älskligen och mysa, känner
att jag börjar bli trött nu så då är det väl bäst att lägga sig hehe annars
blir jag väl för pigg istället :P såå... godnatt!

Tack för mig..hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0