Våran nyårsafton

Ja, vi hade en så jäkla rolig och lyckad kväll igår <3
Det vart lite ändrade planer men som sagt, det var en
jätte trevlig kväll...

Min bror och hans tjej Hanna kom hem till oss och vi gjorde
då i ordning lite snack´s det vart chips, ostbågar, morötter och dip :D mums!
Sen efter en liten stund så kom även Sofie & Kimmo. Då började vi att
dricka och snacka en massa skit hehe vi tog oss även några shottar teguila rose,
min favorit =) Sen så bestämde vi oss för att åka upp på stan till 12-slaget
och titta på fyverkeriet vid slottet. Taxin kom vid 23:30 och vi hittade oss en bra
plats vid slottet där det inte var så smockat med folk. Sen började vi förbereda
oss för att skåla in det nya året med att ta fram våran champagne, jag tog med
några champagne glas hemifrån =) vi drack upp 2 stora flaskor, ja brukar hata
champagne men igår smaka det gott :P Efter det så bestämde Jonas att vi alla
skulle åka hem till oss igen för lite efterfest, så alla andra hakade på och vi
dansa och snackade ett tag till, sen åkte dom andra hem och jag o Jonas
mös en liten stund tillsammans, min söta älskling! Fick höra några underbara ord
av honom vid 12-slaget, dom orden värmde mitt hjärta så otroligt mycket, Love!
Den här nyårsaftonen var en av dom bästa jag har haft, jag hade en sån rikigt
kanon kväll och att fira med några som står en nära är nog ett plus i kanten hehe.
Tyvärr så går det inte att ladda upp bilder just nu, så det kommer upp bilder
från kvällen imorgon istället =)

Idag när jag vaknade så var jag inte ett dugg bakis :D helt underbart hahah.
Jag och Jonas bestämde oss för att gå ut och äta lite kina mat. Så vi drog
till saigon och åt, det var jätte gott! Sen så var vi ute och gick lång prommenad med
hundarna i det is-kalla vädret :/ höll på att frys ihjäl hehe. Det har varit en lugn
dag, så skönt att bara ligga o lata sig ibland. Snart kommer min bror hit och ska
hämta Albin, han ska följa med min bror när han ska dela ut tidingar i natt.

Sov så gott! Pussss


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är roligare när man är med den man älskar :) Kul att höra att ni hade trevligt!

Väntar på bilderna så dröj inte för länge med dem ;)

puss

2009-01-02 @ 10:54:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha visst var det bäst =)

Vilken mysig nyår ni verkade ha trevlans själv sov jag 20,30 roligt när man känner sig halv död o sjuk. men men det kommer fler 2010 då jävlar haha. puss

2009-01-02 @ 11:27:43
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: rosie

Hellooo... jaa vi ahde faktist jätte skoj:D

Du verkar också haft skoj sötnos. Ladda snart upp bilder, måste få se:D

Puss puss

2009-01-02 @ 15:25:54
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: Bee

låter som du haft en riktigt bra nyår...den bästa någonsin faktiskt...nyår har nästan alltid vart fuckt up men nästa alla verkar ha haft en riktigt bra nyår kul o höra =)) hoppas de blir flera såna dagar för alla =) ring gärna o berätta mera senare pussar =)

2009-01-02 @ 18:08:46
URL: http://beeparsa.blogg.se/
Postat av: Bee

jag va inne på en staff sida såg en stafford sheire bullterrier renrasig o allt men ser ut som en rotwiler i färgerna skiiiit söt jag la upp bilden på min blogg kolla på han =)) kommer falla direkt

2009-01-02 @ 18:23:31
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0