Nu är det sovdags för mig!

Har varit trött länge nu men ändå inte kommit i säng än.
När jag kom hem från jobbet ikväll så satte jag mig vid
tv´n och tog mig ett skööönt fotbad, fick en såndär fotspa
maskin av min bror i julklapp och prövade den för första
gången idag.. det var jätte skönt! :) Nu ska jag faktist ta och
lägga mig i sängen och försöka sova... älsklingen dissar mig
ikväll.. han ska vara uppe en stund till och spela :/ tråkmåns
hehe... Fast jag har ju mina super gosiga hundar som jag kan
mysa med tills han kommer och lägger sig ♥


Tänk att detta är sista dagen på år 2009... shit vad åren går
fort... känns inte som att det var längesen vi väntade in år 2000
och då det var många som trodde massa data och skit skulle slås
ut haha... Nu hoppas jag på ett fortsatt bra år... Jag och min babe
firar nio år tillsammans isommar.. hade varit tufft om det var 10år
just för att det då är år 2010 :P  Ne, nu svammlar jag mkt = övertrött...


Godnatt!!!




Hittade en liknande bild på min klänning som jag ska ha imorgon...
Min är svart och rosetten är också svart men med massa paljetter på
den är verkligen suuper fin på ;)


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Snyggt! :) Kan tänka mig hur den ser ut. Kommer säkert sitta skitfunt på dig ;)

2009-12-31 @ 09:34:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej Gott nytt år på dig med :) vi är bort bjudan på middag och sen ska vi hem till en kompis :)så lite måste man ta och festa till när det endå ska bli ett nytt år å allt :)

klänningen va rikigt snygg som du har hittat=)

händer för din del ikväll då?

ja klart att vi måste hitta på något.. är det så att du kommer till mora nästa helg 8,9, 10 så är det fest den 9 det är bara att h'nga med :)

Puss å kram på dig och hälsa hem

hopps ni haft en bra jul i särna

2009-12-31 @ 16:21:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Hej hopp! Är du bakis idag din jävel :P hehe. Hoppas ni hade en riktig kanon kväll. O du nu är det 2010 hoppas det året blir hur jävla bra som hällst. Pussiluss

2010-01-01 @ 07:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0