Söndags kväll...

Och jag sitter här i tv-rummet och tittar lite på tv samtidigt
som jag surfar på internet. Idag har vi tyvärr inte haft så fint
väder :/ så det har inte blivit så mycket gjort. Vi tog oss en bil
tur och åkte o kollade på olika fäbovallar som finns häromkring.
Nu är det väl mest igenvuxet överallt men en del gamla hus stod
kvar, det är rätt kul o se sånt och höra mormor berätta hur det
var förr i tiden och hur folket levde & klarade av vardagen.
Och sen på eftermiddagen så kom några släktingar över och
vi fikade, de drog hem nu på kvällen så dagen har bara flygit
förbi känns det som. Hoppas på lite finare väder imorgon för då
har vi lite grejer här ute som ska fixas. Nu ska jag väl fortsätta
sitta vid datorn en stund till.. sen ska ja krypa ner i sängen.
Fan hade ju tänkt att färga hårt ikväll eftersom det inte blev gjort
sist jag tänkte göra det hehe men gästerna var kvar så pass länge
så jag orkar inte ta tag i det ikväll.. får nog göra det imorgon bitti.
Godnatt... hörs imorgon igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0