Hey you :)

Nu är det kväll igen, dagarna rullar på alldeles för fort hehe..
Idag har ja vart ledig, så ja började morgonen med en skön sov-
morgon :D sen gick ja upp o städade lite här hemma eftersom jag
fick besök vid halv 2.  Det kom 2st från social-tjänsten som skulle
göra ett hembesök eftersom vi skall göra en utredning, för jag o Jonas
ska bli kontakfamilj åt Jonas systers son. Den här gången var det var bara
ett kort besök o de berättade bara lite om  vad det kommer att innebära osv.
Vi bokade in en ny tid då både jag o Jonas ska till deras kontor o
då blir det väl en större utreding... känns som det kommer ta en evighet :/

Ja, o sen så kom Sandra o plockade upp mig och vi åkte vidare hem till
Linda o hämtade henne o bastian. Sen åkte vi upp på stan o mötte Rosie.
Vi gick sen o solade lite =) skönt men väääligt varmt haha. Sen var vi
hos Linda en liten stund o tittade på idol. Tyckte så synd om den killen
som var så jäkla nervös, men kul att han fick en biljett till slut för han
var ju ganska så bra...
O nu är ja hemma o ska snart nanna, ska upp o jobba 07:00.

Godnatt på er! Pusss

                     
Rosie & Bastian                     Sötnöte                      Basse <3

Kommentarer
Postat av: Linda

tjoo!! va bra bilderna blir från din kamera :D

tog du fler bilder på Bastian?

Pussiluss

2008-09-13 @ 20:20:49
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu.. pa en vecka.. jag vet inte det har varit lite olika.. men pa dessa tre har vi gjort slut pa ungefar 7000.

men det gar ju at pengra om man ska ut och ata varje dag plus om man ska dricka o sa..

sa jag vet inte riktigt hur mycket jag har spenderat pa en vecka..

Puss

2008-09-14 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0