Hey you...

sitter hos kära mamma nu =) ska fika lite fort o sen ska vi iväg
till stan och marieberg, se om vi hittar nån present till min bror som
fyller 25år imorgon. Skit svårt att komma på va man ska köpa, han e
ju så himla kräsen också :/ haha men nåt blir det väl iallafall.
Följde med mamma till frisören imorse, då passade jag på att
fråga lite om permanent. Jag e jätte sugen på att permanenta håret
men vet ej om ja vågar :/ Tjejen på frisören sa att hon kunde blanda
olika storlekar på spolarna så jag får lite olika lockar? det lät ganska bra
men ändå är ja osäker... hmm måste tänka lite först.
Nån som har permanentat håret? kanske kan komma med tips? hehe

ha en kanon dag!! Ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0