Nu börjar...

min helg ledighet :) jag jobbade sista passet ikväll så nu
är jag ledig fram tills på måndag. Ikväll har jag haft kära
Rosie på besök, vi har fikat och snackat endel om bröllop
hehe... kul eftersom hon också snart ska gifta sig så blir det
ju en massa kackel om allt som har med bröllop och göra,
också bra att kunna få bra tips ifrån varandra.

Imorgon ska jag väl försöka ta mig upp ur sängen ganska
skapligt och göra nåt med mitt liv :P nerå men jag ska iallafall
börja min dag med att färga håret vilket är välbehövligt just nu.
Sen har jag inga planer för dagen så det återstår och se...
jag som trodde det skulle vara fint och skönt i helgen men nu
ser det ju ut att bli skit väder :( jag och Sandra har ju planerat att
dra iväg nånstans med våra hundar på nån typ "picnic" men nu
får vi väl se hur pass dåligt vädret kommer bli.
Nu ska jag gå in och lägga mig.. är piss trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0