Tjoheej!

Long time no seen :P har verkligen inte haft någon lust alls
till att blogga dom här dagarna, sanningen är väl också mer att jag
inte har haft tid till det hehe. I fredags så åkte jag , Sally o Roza till
friskis & svettis för att muskla på oss lite ;) var kul som fan men så
här i efterhand så märker jag att vi körde nog för hård träning, har
fått träningsvärk :/ hatar det! o vi stretchade faktist mycket efter men men.
Men nya tag på måndag, då ska jag träffa Sandra där vid 10 och köra ett pass.
Ne fan, nu ska jag lägga mig o sova :) hoppas ni har haft en bra helg!
Puss


jo, just det... ska lägga in några flum-bilder på mig, Sally o Rosie
från igår hahah det var efter träningen när vi "hängde" i Sandras bil
haha faan va roligt vi hade :P men dom laddar jag upp imorgon, den som
väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0