...........

Jaha då är det kväll igen hehe, känns som det nyss var morgon :P
När ja kom hem från jobbet så gick vi ut på prommenad med hundarna
så dom fick leka av sig lite :) så nu har dom gått o lagt sig, helt utmattade.
Jonas har också gått o lagt sig så det är bara jag som e vaken just nu hehe
men jag ska också snart lägga mig, ska upp 05:30 så det kan vara skönt o sova
några timmar iallafall. Jag brukar ju bara sova mellan 3-4 timmar/natt , förstår
inte att jag orkar upp men jag e alltid piggare ju mindre timmar ja sover, skumt!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska iallafall hälsa på en kompis på
sjukhuset som ska in på operation imorgon :/ håller tummarna för dig gumms! <3
Sen får jag väl se vad dagen bjuder på :P hihih

Godnatt allihopa! Sov gott o dröm sött ;)
Puss & Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0