Då vart vi ensamma då

Idag stack Jonas och ena hunden upp till Umeå och vår andra hund är i mullhyttan hos svärmors gubbe som så snällt kunde vara hund vakt :) jag och Vincent är alltså ensamma hemma och kommer vara det under helgen. Känns väldigt konstigt, för det första har jag aldrig vart hemma här utan Jonas, för det andra, inga hundar hemma = väldigt lugnt o skönt haha.. ne men har känts konstigt att inte ha behövt ge sig ut på promenad.. Kommer bli riktigt skönt att vakna upp o slippa springa ut det första man gör :)
Idag har vi inte gjort något speciellt.. Vart hemma hela dagen, fick på eftermiddagen besök utav Beri. Hon hade med sig käk, tack snälla du! O så fikade vi och underhöll min son som börjar vilja ha uppmärksamhet ;) han ääälskar när man sitter och pratar med honom hehe sötnöten min.
Imorgon vet jag inte va vi ska hitta på.. Kanske blir en sväng upp på stan med mamma.. Får se hur det blir.

Nu ska jag ta och försöka sova ;)
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0