Tisdag 6 Sept...

Och klockan är 06:51 o här sitter jag med min kaffe kopp  =)
Ska snart göra mig klar för att sen dra iväg till jobbet...
Idag har jag förövrigt inget inplanerat, så efter jobbet kanske jag
åker hem till mamma och pappa... beror på hur pigg jag är :P
Satt och tänkte på vilken månad vi är i nu.. helt galet att det redan är
september !! Nyss var det snart sommar.. o nu snart vinter.. kanske har
det med åldern att göra :P haha ju äldre man bli ju fortare går tiden.
Ska ta och bättra mig när det gäller att fota... så kanske bloggen blir liiiite
roligare :P har ju inte direkt nåt intresant att skriva om, men men...
Nu stänger jag ner datorn... hoppas ni får en bra tisdag! :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Snart en liten i famnen

Va kul att du är med och gissar =D

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kram

2011-09-09 @ 23:03:56
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0