Kära Måndag...

Jag har inlett denna nya vecka med en massa städande..
Känns som att det aldrig tar slut haha, skulle behöva putsa av allt men
det får jag ta nångång när jag e ledig och kan roa mig med sånt en heldag :P
Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills det är dags att åka iväg till jobbet.
Annars är det inte så mkt nytt som händer.. Jag blir väl tjockare o tjockare hehe
men det är mysigt ♥ Nu känner jag av honom i magen varje dag vilket känns
skönt, då kan jag slappna av lite och veta att allt är bra :)
Men inatt hade jag en jobbig natt, fick gå upp 4ggr för att kissa då han kickade till
rejält på kissblåsan :S undrar om han ligger väldigt långt ner eftersom jag alltid
är jätte spänd under magen... Barnmorskan sa då vi var på ultraljud att han hade
rumpan ner till så det är väl kanske den som trycker på ;)
Nu ska jag slänga ihop lite mat till mig och gubben.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja eller hur!! Det kommer din lilla goding också bli <3

2011-09-12 @ 22:53:09
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0