Vad ska jag göra?!

Jag fyller 25år den fjärde feb och vill nu ha en massa förslag på hur jag
ska fira min dag!
Jag och pappa min fyller på samma dag, detta år infaller våran dag på en
fredag så jag hade tänkt att vi i familjen skulle göra nåt tillsammans då.
Och på lördagen skulle jag vilja göra nåt skoj med mina vänner. Men frågan
är ju vad vi ska göra.. fest, middag? Usch, har ingen inspiration alls men nåt
roligt vill jag ju göra.. fan blir ju ändå 25 bast haha. Hjälp mig nu med detta
dilemma och bomba mig med förslag :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du kan komma och hålla mig i handen som inte kommer kunna vara med och fira din födelsedag. En liten picknick korg kan du ta med dig med lite gott i tycker ja också :P

2011-01-16 @ 10:35:43
Postat av: Nina - Mamma till två

Discobowling och middag kanske ;) Jag kan vara med på en av dem skulle jag kunna tro :)

2011-01-16 @ 12:56:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0