Home sweet home

Har ganska nyligen kommit innan för dörren och nu hänger jag
här framför datorn och kopplar av lite :)
Dagen har jag tillbringat hos Nina. Även Rosie & Beri var där +
några till =) Så vi har fikat och babblat på hela dan.. skoj har det varit!
Snart ska jag och älsklingen ut med hundarna o efter det ska jag hoppa
i säng direkt så jag orkar gå upp 5.30 imorgon. Är trött i både kropp och
huvud så det här blir ett ruskigt tråkigt inlägg hähä...
Måste ta tag i planeringen ang mitt 25-års firande jag ska ha på lördag..
är kluven, ska jag ha fest eller ska jag ha förfest o sen utgång??
Ne, nu ska ja ta och förbereda kläder till imorgon och ladda på kaffebryggaren
o sen beger vi oss ut.... Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kul att ni kom! Och tack för allt <3

Du o ditt planerande, kan aldrig bestämma dig hehe

2011-02-01 @ 08:46:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS sjÄlv lilla du, du fyller ju år idag ;)

2011-02-04 @ 19:14:51
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0