I mora...

Här bara njuter jag och tar det lugnt.
Har världens bästa mamma som sköter hundarna hela dagarna så jag kan få ta det lugnt <3
Nu börjar det bli tyngre o tyngre.. Köra bil en längre strecka klarar jag inte, att gå långt börjar också bli jobbigt hehe men sånt som hör till ;) bebisen rör sig hela tiden o nu kan jag verkligen se o känna nån fot sticka ut :D nu har jag börjat med nedräkningen, allt har verkligen gått super fort! Galet!

Ja idag har vi inte gjort så värst mkt.. Vart hemma o till affären typ.. Imorgon ska jag o mamma ut lite på stan, få se om jag kanske hittar nån julklapp.
Nu ska vi äta kvällsmat, te och smörgås....


Kommentarer
Postat av: Nina - fotogalen tvåbarnsmamma

Jag älskar att du är så himla positiv jämt! :D hur jobbigt det än är så tar du det med en klackspark. Fortsätt så! :) puss!

2011-12-05 @ 22:38:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0