16 December

Här sitter jag nu i köket med mitt kaffe och lite fika till det :)
Är galet trött på det här tråkiga väder vi har! Känner mig hela tiden trött
och seg, behöver lite snö som kan ljusa upp detta gråa!
Jaja, nog om väder :P idag händer det nog inte så värst mkt.. iallafall inte
nu på dagen, ska hem till brorsan senare :) var ett tag sen jag träffade
lilla Lowa så det ska bli mysigt! Längtar ju mer och mer efter våran lillfis
så fort jag ser henne. Dom här senaste dagarna har jag umgåtts mycket med
tjejerna, vilket är mys! Det där kommer i perioder men nu är det härligt när
man hinner ses ofta... Igår träffade jag först Nina, hon kom till mig så vi satt
här en bra stund och fikade. Sen strax efter det fick jag besök utav Rosie :)
Så det blev en bra dag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0