Uppdates;

Jaha, dags att försöka ge sig på ett inlägg igen då hähä. Det värsta är
att jag aldrig har en aning om vad jag ska skriva om... Jag verkar ha det
tråkigaste livet med tanke på att alla andra tycks ha nåt att skriva om varje
dag i deras bloggar hehe. Nu är jag iallafall uppe hos mormor och moster i
Mora o hälsar på. Idag har vi fint väder och vi har vart på stan och kollat runt
lite.. Nu blir det bara soffhäng för resten av dagen :) underbart!
Ja, har oxå börjat fundera inför sommarsemestern, vad ska man hitta på? Är
sugen på att åka till gotland så ja ska nog kolla upp lite omkring det och se hur
det blir =) Ska kolla med gubben oxå så han får nån semester i år eftersom han
ska börja på nya jobbet i maj. Nu är maten färdig, ska in o mumsa i mig.. så
jäkla gutt när man får det serverat hihi =) ha det så bra alla!!!



-Alla världens storheter väger inte upp en vän   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0