Fredags mys!

hallå alla =) Idag har jag haft en riktig mysdag. Var först på löne-
samtal med chefen och det gick jätte bra! Sen har jag varit med mamma o
pappa en stund på dagen.. roligt när det väl hinns med.. känns som att det
ibland går alldeles för lång tid mellan besökena hos mor o far även om vi
bor rätt nära hehe. Ja, sen stötte jag på Sandra inne på maxi och där bestämde
vi oss för att jag skulle åka ut till henne på lite fika senare på kvällskvisten,
drog med mig Linda så vi brummade ut till närkeskil och fikade på en bra stund =)
Tack Sally för fruktsalladen! mumsigt var det.
Och nu är jag hemma med gubben och avnjuter kvällen med en kall öl.
Ska snart sova o försöka komma upp skapligt imorgon, hoppas det blir fint
väder så kanske det blir en utflykt till kilsbergen.
Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Ni hade tur med vädret så antagligen blev det en tur ut dit :)

2011-04-16 @ 17:18:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0