söndag/morsdag <3

Börjar först med att gratta alla mammor där ute!
Själv har jag och bror min varit hem till mamma och hon
fick blommor + lotter av oss..tyvärr ingen vinst då.
Helgen har varit helt perfekt, tråkigt nog så går ju dagarna
alldeles för fort. I fredags var jag på marieberg typ hela dagen.
Det blev en massa shopping, var först där med Linda och Sandra
och sen åkte jag tillbaka dit med Sandra och Rosie :)
Igår var jag hemma och städade hela förmiddagen.. blev väl
klar runt 17-tiden och då var det dags att hoppa in i duschen och
göra mig redo för en fest kväll med Rosie och Sandra. Vi var på
harrys.. hade jätte kul! Linda kom också dit :) mycket mycket trevligt.
Idag har jag varit med Nina, vi gjorde inget speciellt utan det blev lite
fika + snack.. oxå mycket trevligt.

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen, är galet trött.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0