sista kvällen :(

här hos mormor och moster för imorgon är det dags för mig
och mamma att åka hem till Örebro igen. Idag skulle vi ha åkt
till borlänge eftersom det inte blev av i tisdags.
Men tyvärr så blev moster min dålig så hon har legat i sängen hela
dagen, stackarn :( så vi har roat oss med annat idag.. varit ute och åkt
runt halva mora och handlat en massa hehe. Nu sitter vi allihopa
framför tv:n med en massa smaskigheter och här ska vi sitta resten
av kvällen och bara ta det lugnt. Jag och mamma åker väl hem imorgon
eftermiddag kan jag tro, så skönt nu när det är ljus länge på dagen för
då har man inte lika bråttom hem ;)

Ska vara lite social här nu... ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej! Fan vi måste träffas nästa vecka skulle vara kul o hitpå nåt.. Nu har jag uppdaterat bloggen också hahaha nu är det ju bara o köra ingen/t att gömma sig för längre moahaha im free to speak up :P

Pussiluss

2010-05-07 @ 21:22:58
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0