Helg uppehåll

Oftast så blir det inga inlägg på helgerna konstigt nog :P
jag är en mikke upptagen kvinna haha. Kan ju också bero
på att helgerna tar slut alldeles för fort. Imorgon ska jag ha
sovmorgon har jag bestämt mig för, har inte planerat att göra
nåt speciellt innan jobbet så då passar det utmärkt :)
Nu i veckan har jag en del att göra inför bröllopet... Det är nu
och veckan innan bröllopet som det kommer vara som mest
att göra.. många små detaljer som skall finjusteras.
Ska också ta och ringa till de som fixar min vigselring och höra
om den snart är färdig. Längtar som in i bomben på att få se hur
den kommer se ut :) men jag vet att den kommer bli super fin hihi.
Jaha, ska väl ta och göra mig klar för att sen falla in i en djuup sömn
i min hääärliga säng.


Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0