Halloj!

Sådär ja då är man uppe i dalarna och bara har
det bra :) Jag tog med mig Hera och åkte upp hit
igår eftermiddag. Jag är ju ledig nu ifrån jobbet fram
tills på lördag så då passar jag på att hälsa på mormor
och moster ♥ o så är ju även mamma här. Idag har vi
bara slappat hela dagen.. såå skönt! Men imorgon ska vi
dra iväg till borlänge. Här i mora finns det tyvärr inte så mkt
affärer om man är ute efter shopping så därför sticker vi dit.
Ska hjälpa mamma, mormor och moster att hitta fin kläder
som de ska ha på mitt bröllop ;) Blir en trevlig heldag med en
massa massa shopping (förhoppningsvis) :P
Så nu ska jag ta och kolla lite till här på datorn men sen är
det dags att sova.. ska upp tidigt imorgon.
Sov so gott alla.... Saknar dej Jonas min älskade ♥


Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Jag vet faktiskt inte... beror lite på om vi får ekonomin att gå ihop.. börjar egentligen bli dags att boka hotell men jag hoppas att det finns nåt rum ledigt ifall vi bestämmer oss för att sova över på hotell. Det känns ju iofs väldigt tråkigt att bara komma hem...

2010-05-04 @ 00:09:20
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Förresten... Nina nämde att ni kanske behöver hundvakt då.. tänkte bara säga att jag ställer gärna upp om det behövs :)

2010-05-04 @ 00:11:10
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0