En mys-dag <3

Hej alla! Idag började jag denna dag med att ta en rejäl
sovmorgon :) underbart skönt men får alltid lite ångest när jag
sover så länge. Men idag var det behövligt, ta igen sig lite efter
helgens bravader. Jag och mamma åkte ut till marieberg och bara
kollade runt lite.. jag handlade smycken som jag ska ha på bröllopet.
Efter våran tripp till marieberg var jag bara hemma och hade myspys
med babe. Vi grillade och nu har vi legat i soffan och degat ihop hehe.
Jag ska ta och bädda rent i sängen för snart är det dags att sova. Imorgon
ska jag jobba dag-tur så jag ska väl upp runt 6:15. Får se sen vad måndagen
har att erbjuda :P hoppas att det kan vara fint väder iallafall.
Nu har jag också beställt mina placeringskort. Hade tänkt att göra egna men
så blev det icke hehe. Dom jag har beställt är ifrån samma serie som mina
inbjudningskort var så det är ju lite passande iallafall :P enkla o snygga.


Inbjudningskorten ser ut så här. Fast med våra namn på såklart haha.
Och banden + text är i vinrött.



Och såhär kommer placeringskorten att se ut. Jag kommer att
ha med vinrött inslag men laddade upp denna med svart just
för den bilden var bättre ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

Skitsnygga kort! :)

2010-05-17 @ 09:59:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0