Väldigt trevligt....

Hade jag igår med Sandra, Beri och Rosie. Vi satt här
hemma hos mig och förkrökade :) massa babbel om allt
och ingenting :P Sen tog vi en taxi upp på stan och vi valde
att gå in på ritz. Men jävlar vilken kö det var in!! usch,
mina tår höll på att frysa av så jag var riktigt nära på att
dra mig ur kön men precis då fick vi bli insläppta :) så det
var ju tur. Det var sjukt mycket folk ute igår, säkert pga
att andra chansen till melodifestivalen är här nu.. tror jag :P
Ne men jag hade det riktigt roligt och tror även att de andra
tjejerna också hade skoj :) Idag har det inte blivit så mkt gjort,
har typ legat i sängen och bara tittat på tv:n halva dagen...
Och så har jag hunnit med att duschat av hundarna :) Nu ska jag
ta och fixa lite kvällsmat... sen blir det väl mys framför tv:n.


Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad var det jag hörde i Lördags? Stämmer det verkligen? :D Iså fall återigen ett jättestort GRATTIS, jag är jätteglad för din skull!!

2010-03-08 @ 15:31:15
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0