Måndagskväll

Sådär ja då har man jobbat första arbetspasset på
denna nya vecka, Skönt det är när man inte känner ångest
för att jobba igen efter en ledig helg ;) Nu strax ska väl hundarna
ut en sväng och efter det ska vi nog ta och kolla på film kanske :)
Känner mig skapligt pigg så jag tror att jag kan hålla mig vaken :P
Imorgon ska jag jobba en dag-tur sen på eftermiddagen ska jag iväg
en snabbis på ett ärende :) och efter det har jag inga planer.. så jag
vettefasen vad jag ska hitta på under dagen... men nåt hoppas jag på
att det blir hehe. Jo, jag fick ju en ny kamera men ändå är jag så sjukt
rutten på att använda den.. jag har nog inte vant mig vid att jag har en
fungerande kamera ännu :P men jag tog iallafall några kort i lördags...
typ 4 :P haha...lägger upp dom här. Nu säger jag godnatt för mig :) sov så gott!


Det blev ju bara kort tagna då Beri öppnade sin present ifrån oss.
Hon fick en korg med massa spa-grejer + lite annat smått och gott :)








Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var jätte kul att träffa er med och Beri herre det var nog säkert 4 år sen jag träffade henne. MÅSTE ta en fika snart, hur svårt kan det vara att planera in en sån haha..



Meeen va roligt, och jag är såå glad för din skull!! Men jag förstod att det är lite inoffeciellt så nu pratar vi inte mer om det ;)

2010-03-09 @ 08:19:29
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: marre

hehe jag är också sådär med min kamera köpte den förra året innan jag for till turkiet.. men dålig på att ta kort de är jag också.. måste bli bättre på de hehe

hur är det annars då?Kram

2010-03-09 @ 10:08:21
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Nina

Du, läs mitt inlägg om vigseln i svenska kyrkan. Det är nåt du borde veta eftersom du vill att din pappa leder dig till altaret :/

Puss!

2010-03-09 @ 23:00:46
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0