dags igen?

Kanske får jag snart tillbaka suget att blogga lite mer
regelbundet? får ta mig i kragen nu hehe.

Det är mycket med planering inför våran bröllopsdag så
det är nog det som jag har hållt på med nu de senaste veckorna.
Det känns helt underbart att få längta tills den stora dagen och jag
vill att dagen ska vara här nu men samtidigt så vill jag inte att det
ska gå för fort heller.. just av anledningen till att jag vet hur fort
det kommer att gå och sen är allt över. Det är självaste bröllopsdagen
som jag vill ska vara i en evighet haha ;) självklart kommer det vara
helt fantastiskt att få bli fru och även få ett nytt liv + efternamn hihi...
Jag kommer verkligen ta vara på varenda minut den dagen och det
är mycket därför som jag också planerar in alla detaljer så som vi
verkligen vill ha det så det inte ska finnas något vi sen ångrar att vi
inte gjorde eller tog med. Ja hoppas ni fattar nåt av det jag försöker att
säga haha.. så svårt ibland att förklara såhär med ord. Så ni som läser
min blogg kan förbereda er på en massa bröllopsbabbel :P nedå så illa
blir det inte... (det är mina kära vänner som får höra på allt sånt) haha.
Nu ska jag ta och bege mig ut med vovvarna och sen ska jag mysa ner
mig i sängen...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya¤

Men det är ju bara roligt att lyssna och läsa om sånt :) Det är ju en av de största dagarna man får i livet!

Puss

2010-03-29 @ 10:02:12
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Stinna.



Hej!! Vi vill lyckönska er till bröllopet,då blir det två prinssesbröllop. Du vet väl om att man ska bära påsig något gammalt något blått något fått,

om jag inte mins helt fel efter all brudklädsel.



Kram från Stinna & Hasse.

2010-03-29 @ 23:49:49
Postat av: Tanja

Men det är ju helt normalt att det blir en massa snack :) Jag pratar oavbrutet om det och ibland så tror jag faktiskt att folk börjar tröttna ;)

2010-03-31 @ 14:52:03
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Elisabeth o Benny

Hej!! Så roligt att ni ska gifta er! Vi önskar er all lycka i världen! Kramar från Elisabeth och Benny

2010-04-03 @ 17:20:00
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Klart vi ska göra :) Nu var det ju väldigt länge sen sist! Puss

2010-04-03 @ 17:26:50
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0