Att hinna med....

att göra allt det där man planerat, umgås med älsklingen,
träffa kompisar och självklart busa med hundarna kan ibland
vara rätt svårt.. iallafall om jag ska hinna med allt under en
och samma dag hehe. Men idag var det en sån dag då jag
faktist hann med allt detta ;) vet egentligen inte hur man får
tiden att räcka till men men. Jag har med andra ord idag haft
en fullspäckad dag med en massa roligheter :)
Och nu ligger jag här nerbäddad i sängen med datorn på magen
och ska nog snart ta och somna in i en dröm har jag tänkt :P
Dock ingen sån tråkig dröm jag hade inatt haha... Jag vaknade upp
vid 5 och hade drömt en mardröm, jag vaknade alltså utav att jag
hörde mig själv ligga och fake gråta sådär töntigt ni vet haha...
skrattade innombords men var snällt tvungen att somna om eftersom
jag skulle upp vid 6:30. Jag orkar inte gå in ordagrant på historian om
vad drömmen handlade om men det var om min hund Hera.. hon hade
typ blivit sjuk i benen och de tänkte avliva henne men kom sen på att
det inte var nån fara.. men usch vad det var jobbigt när jag såg hennes
söta små ögon titta sådär ledsamt på mig :( tur att det var en dröm!

Nu ni ska jag slå igen datorn och slå på tv:n istället ;) ska försöka sova
nu.. vill komma upp tidigt imorgon så jag hinner ta tag i lite här hemma
innan jag ska iväg och jobba imorgon eftermiddag. 

Sov så gott och vakna torrt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahha hatar när man vaknar o fake gråter låter så larvigt. böhöhö snyft snyft :P

2010-03-11 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0