Roadtrip

Imorgon sticker jag iväg upp till dalarna till mormor
och moster. Även mamma, pappa o min älskade Hera är
där så det ska bli skoj att träffa dom igen. Det tråkiga är ju
att åka tåg :/ jag tycker det är onödigt att ta bilen upp dit
när jag ändå ska hem på söndag med mamma o pappa så
då kan jag lika gärna åka hem med dom ;) hehe.
Idag har jag varit med Rosie, vi har inte setts på 3 hela veckor
haha vi som är vana att ses varje dag. Vi åkte ut till säbylund
i det fina vädret och "solade" oss lite, vi hamnade i skuggan men
det var så skönt det med. Sen har jag tvättat klart allt som vi hade
med oss till kroatien, måste ju se till att gubben har rena kläder nu
när jag blir borta ;)

Ja, dags att få sig lite sömn.. ska upp om typ 4timmar ;)
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0