Yeeyy

Hej alla glada :) nu fick jag mig lite tid till att blogga,
är ju en upptagen kvinna :P Idag har jag jobbat mitt sista
arbetspass för denna vecka.. är nu lång ledig tills på tisdag :D
Så imorgon ska jag ha sov morgon.. bara sova så länge jag vill
utan att ställa väckar klockan ;) bara för det så kommer jag säkert
vakna tidigt ändå. Det blir nog en lugn dag för mig imorgon, har inga
planer alls... ska väl försöka träffa Sofie iallafall så jag kan få lite kort
ifrån nyårsafton ;) annars får jag nog inte se dom korten på några år
haha hon är ju så rutten på att lägga upp bilder på hennes blogg... FYY!
Och på lördag ska hela tjej-ligan ut och röja istan, fyy satan i gatan vad
roligt det ska bli... Att få festa med de bästa ♥
Ska också försöka umgås lite med min käraste... saknar honom så mkt nu
när vi har jobbat båda två så hinner vi inte göra nåt tillsammans :/ men
det får vi ta igen i helgen. Nu sen jag kom hem från jobbet så har jag bara
suttit här vid datorn och segat en stund, ska väl snart ta och fixa i ordning lite
här hemma och sen ut med hundarna och ha snöbolls krig :P Sen ska jag joina
sängen och kanske glo lite på tv om det är nåt bra vill säga?





Några utav de bästa/finaste tjejerna... fattas några men har ju
tvärr inga kort på oss allihopa tillsammans...





Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

Sötnöt ses imorron :D

2010-01-08 @ 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0