Svin trött är vad jag är!

Ska faktist snart gå och lägga mig men tänkte först slänga
in ett inlägg eftersom det var ett tag sen sist :P Känner att
jag inte får någon lust att skriva så mkt längre så nu framöver
kommer nog min blogg vara tråkig tyvärr. Nu denna helg så jobbar
jag så det händer väl inte så värst mkt, har träffat Rosie lite på kvällarna
men inget mer än så haha. Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar...
mån,tis, ons och sen är jag ledig i 4 dagar :) Och så fyller jag år på
torsdag också :D Blir ju bara 24 så det är inget märkvärdigt men nån
tårta ska jag nog bjussa på. Jaha, då ska jag väl leta fram kläder tills
imorgon och sen bädda ner mig i min gosiga säng ;) önskar bara att
älsklingen min kan komma hem snart och sova med mig. Hoppas ni alla
har haft en bra helg och att ni får en super mysig söndag :)



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det gör du rätt i! Ska med lägga mig nu i min varma säng bredvid en snarkande Eya hehe

Du får njuta av Albin och Hera så länge ;)

Puss och god natt!

2010-01-31 @ 00:32:29
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: marre

TJo ja det va en rikigt rolig kväll dock vart de inte så mpnga kort tagna hehe

ja allt är bara bra med mig, men fan man håller ju på att bli insnöad. de är jättemycket snö här uppe i mora nu.. hur är de med dig då?när kommer du upp till mora?

Kram

2010-02-02 @ 12:56:02
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0