Nyfärgat hår :)

Åh vad skönt det är med nyfärgat hår :) Känner mig nu som
ny människa :P haha. Jag hade ju tänkt att färga håret förut idag
men smart som jag är så somnade jag i soffan efter jag hade ätit
kvällsmaten så jag vaknade upp vid 23:30 och var pigg.
Så nu har jag hunnit betalat alla räkningar, diskat och plockat i ordning
och fixat klart håret ;) Vi ska snart ut med hundarna och sen ska jag väl
försöka sova. Imorgon ska jag med Sandra på lite ärenden och efter det
så ska vi nog gå en sväng på hindersmässan... Ska höra med de andra
tjejerna om dom också ska med, vi pratade igår om att gå tillsammans på
stan och sen gå och käka nåt mumsigt :D.. Ja just det! så är ju min kära Beri
här i örebro och ska stanna tills på söndag så henne ska jag försöka träffa
imorgon. Mycket att göra imorgon haha hur ska dagen räcka till? :P


Nu, ut i snöovädret och pölsa runt... usch för detta skiiit väder!!!

Sov så gott alla! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0