Ledig idag...

Brukar annars jobba varje måndag men idag är jag ledig :)
Började mig dag med lite sovmorgon.. Sen tog jag tag i lite
sysslor här hemma innan jag drog upp på stan med Rosie.
Vi strosade runt i några affärer och kollade lite ;) Sen åkte vi
hem, jag käkade lite mat och vilade en stund med älsklingen.
Nu på kvällen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt...
just nu så kollar jag på paradise hotel :D Så sjukt braa!!! :)
Sen när det är slut ska jag hoppa in i duschen och sen bädda ner
mig i sängen.. ska upp och jobba imorgon bitti. Imorgon eftermiddag
vet jag inte än vad ja ska hitta på...inga planer.....



Några gamla kort :)










Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Du passade så bra med blont hår också :) Kan inte bestämma mig om jag tycker att mörkt är bäst eller ljust :) Du är nog en sån som passar i allt!

Puss

2010-01-13 @ 00:07:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0