Härlig dag...

Tog mig en värdig sovmorgon och bara hade det mys
med älsklingen ♥ Vi var bara hemma under dagen och sen
vid 18-tiden åkte vi hem till min svärmor och åt super god mat :)
Var där hela kvällen och hade det jätte trevligt.. så tack för allt!
Nu har jag diskat, vikt tvätt och snart ska hundarna ut sista gången
för idag. Ska bädda rent i sängen innan jag lägger mig... härligt!!
Imorgon ska jag jobba förmiddag... får se vad jag gör sen under
dagen... har ju lite ärenden som måste fixas så jag kanske tar tag
i sånt, om ja orkar :P



Godnatt och sov så gott!
Ny vecka... nya tag ;)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack :)

Vi ska på ett till ultraljud den 2 feb så då får vi ett mer exakt datum men runt den 3 juli som det är nu.

Kramar

2010-01-25 @ 11:41:47
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0