Dagen efter

Idag mår jag som jag förtjänar! ;) nejdå så illa är det faktist inte...
Är mest trött och seg. Igår var jag ju först hemma hos Peter och Hanna
och där blev vi bjudna på en MASSA gott, tack! Sen åkte jag vidare till
förfesten i rosta där tjejerna festade på för fullt. Vi körde mitt förfestspel
och hade skit kul :) Sen stack vi upp på stan... Vi gick in på Ritz. Har för mig
att vi inte skulle dit men kommer inte ihåg hur vi hamnade där hahah jaja.
Jag hade iallafall super skoj, dansade på som en tok :)
Idag har jag bara varit hemma och slappat... ska väl dra mig ut i kylan nu
och rasta hundarna... Sen ska vi väl göra/köpa lite mat och bara mysa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar då haft ett rikigt bra ny år :)

fina kort :)

du hur va det skulle du komma upp till mora nå i januari?isåfall kan du vil rikta in dig på den 30 :P



Hoppas allt är bra med er Puss å kram

2010-01-10 @ 18:18:22
Postat av: Marre

de va jag som skrev det där också ;)

2010-01-10 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0