Dagarna efter nyår!

Hej alla! Nu har jag inte varit inne här på bloggen på
ett par dagar.. Dagen efter nyår var jag alldeles för seg
och trött så jag låg mestadels och bara tog det lugnt och
försökte bli människa efter den långa fest natten hemma hos
oss :) Hade en jätte trevlig kväll och även denna nyårsafton blev
väldigt lyckad och precis så som det ska vara. Vi bestämde oss för
att köpa färdig mat så vi åkte runt i hela stan och letade efter nåt
som var öppet och till slut så fann vi ett ställe och det blev pizza :D
haha... Sen satte festen igång. Vi körde ett spel som heter förfestspelet,
nästan som ölspelet men tydligen en nyare variant. Skit roligt hade vi och
magen blev FULL av all öl haha... Sen fixade vi skjuts upp på stan så vi kunde
skåla in det nya året vid slottet.. vi han dock bara till en parkeringsplats på
stan så där fick vi stå med våra glas som vi hade fyllt upp med champagne.
Sen fortsatte festen hemma hos oss.. vi snöpulade varandra, jag och Sofie
hade brottningsmatch och det känns i hela kroppen än i dag :/ vilken träningsverk
jag fick! haha... men så jävla kul!! Ja, festen slutade väl runt 5-tiden så då hoppade
jag i säng och somnade nog garanterat på en gång ;) Dagen efter var jag inte så
farligt bakis men man blir ju så jäkla seg i kroppen ändå... Så jag och Jonas städade
här hemma och sen låg vi bara i sängen och kollade på alla filmer som visades på tvn,
vi hade det det så mysigt så. Jag skulle vilja lägga upp alla kort som vi tog under kvällen
men alla korten är på Sofies dator.. så jag ska ta och kidnappa hit henne så att vi kan
föra över alla kort + videos som togs när jag och Sofie brottades :D
Tack alla som var med för en kanon kväll!! ♥


Nu under helgen har jag jobbat, träffade Rosie och Linda en stund igår kväll... Dom kom
hit och vi fikade o sen färgade jag Lindas hår... hoppas det blev bra! :) Idag jobbar jag
också så det blir en lugn söndag för mig..... Hoppas ni alla hade det jätte bra på nyår...
Och eftersom jag inte har varit inne på bloggen de senaste dagarna så passar jag på att
säga jag Gott nytt år till er alla nu och nu hoppas vi på ett bra år 2010 för oss alla!! ;)

Kommentarer
Postat av: Stinna



Gott nytt år

önskas er

från Stinna & Hasse.

2010-01-03 @ 15:04:11
Postat av: linda

Javisst blev håret bra :) Tack för hjälpen...nu ska jag bara klippa mig :)

Glöm inte att fråga M om hon kan göra en ny header åt mig ;P Pussilusss

2010-01-03 @ 17:47:15
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: bee

shit de där va en riktig rosie inlägg haha (bok)



skynda dej me o lägga in korten och videon på dej o soffan måste jag bara se haha puss )(

2010-01-04 @ 12:05:55
Postat av: marre

Jo vi hade det toppen på nyårsafton vart bort bjudna på middag och sen for vi hem till en av Björns kompisar vart en sen natt ;)

men rikigt roligt hade vi :)

okej du kommer inte fören då, ne va bara det att ja skulle ut den helgen. men du kan väl höra av dig när det närmar sig då du ska upp?

sköt om dig Puss å kram

2010-01-04 @ 12:50:40
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0