2010-01-05

Ikväll så har jag haft Roza på besök igen ;) vi fikade o
snackade en massa som vanligt. Var ute och gick en vända
med hundarna nu när Rosie åkte hem... Så här på kvällen kan
jag gå ut med båda på samma gång då jag har Hera lös. Hon blir
en galning och hoppar runt med en massa snö bollar i munnen hehe
men nu hittade hon en gammal raket från nyår och var helt överlycklig
när vi sen skulle gå in så la hon ner den i snön och började täcka över
med en massa snö haha hon är verkligen en riktig gömmare :P Samma
sak så fort hon får ben... när det är en liten bit kvar utav benet så börjar
hon gömma det.. så söt! Nu ska jag hoppa i säng... ska upp tidigt imorgon
och jobba... Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Tack söt! :)

Hör av mig sen när jag kommit hem så får vi träffas nån dag. Puss puss!

2010-01-07 @ 09:15:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0