Whata fuck!!???

Seriöst, vad är det som händer med vårat klimat?
Ok att vi äntligen har fått mycket snö men nu får det
fan vara nog! Jag hoppas verkligen att detta som kommer
nu är den sista snön som finns för detta år.

Idag har vi varit ute och flängt runt i massa olika affärer
och handlat lite. Jag hade ju hoppats på att hitta mig en väska
men icke, jag kommer nog leva med min trasiga väska :P
jag har tillochmed kollat på massa sidor på internet men hittar
ingen som jag vill ha :( men jag handlade lite annat smått och
gott :) och igår när jag och mormor var på stan så hittade jag
en super fin vår/sommar jacka som min kära mormor köpte
till mig ♥ snällare människa finns inte!
Nu tittar jag lite på os, BRAA jobbat av Johan Olsson och Marcus
Hellner som tog guld och brons, Wiihoo för sverige hahahah.
Snart ska jag ta och sova, ska upp tidig imorgon eftersom jag och
mamma ska bege oss hem till örebro igen... måste köra jävligt
lugnt i detta skit väder :( hoppas att det iallafall finns vägar neråt.
Hoppas ni alla har haft en super mysig helg.. och att ni även får en
mysig söndag :D hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha du och din väska, du får sluta vara så kräsen så kanske du hittar något ;) Eller så får jag ta och köpa en åt dig, då måste du tacka o ta emot och använda den trots att du inte gillar den :D



Kör försiktigt!! Puss!

2010-02-21 @ 09:56:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0