Tidig morgon...

Hej alla! hoppas ni mår bra :) själv så är jag seg men ska
snart sätta igång med lite sysslor här hemma och då blir ja
nog pigg. Imorse hade jag ju tänkt att ha lite sovmorgon, men
icke! Jonas väckte mig vid 8-tiden och berättade att Albin var
dålig i magen :( så Jonas har fått varit med Albin sen 6 imorse
och sprungit ut och in med honom. Men jag gick upp då vid 8 så
det var bara att ta på sig kläder och bege sig ut i kylan :/ Men nu
pepper peppar så verkar han må lite bättre.. nu håller jag på och
kokar torsk till honom.. vill inte ge honom vanlig mat. Så då var det
inte så konstigt att han la världens fisar igår kväll haha usch dom tog
verkligen priset! Nu ska jag ta och dricka dagens första kopp kaffe och
sen fortsätta i tvätten och sen slänga in båda hundarna i duschen....
Det blir nog en fullspäckad dag för min del :( hoppas ni andra får en
kanon bra dag! :)




Kommentarer
Postat av: Nina

Ne, efter er.. Men jag räknade på hur gammal jag var och allting så det stämmer att vi blev tillsammans för nio år sen. Så du och jonas måste fira 10 i sommar..

Puss

2010-02-15 @ 10:55:19
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo, jag vet.. Men när vi räknade så fick vi det till nio år. Och jag tror inte att vi blev tillsammans före er. Vet faktiskt inte.. Måste kolla upp det lite bättre nångång hehe

2010-02-15 @ 23:32:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

va du e duktig =) alltid fullt upp...funderat på kanske bara sitta hemma o vila någon dag`?

neh nu har jag kunder ringer dej senare idag puss puss

2010-02-17 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0