Jaha då var det dags igen

Nu äntligen så har jag tid/lust med ett litet inlägg.
Ikväll har jag haft Rosie och Linda här på fika :) alltid kul
och träffa mina tjejer. Vi har pratat om allt mellan himmel och
jord hehe... Det vi talar om handlar väl mest egentligen om lite
planer som måste fixas inför sommaren ;) kommer nog bli riktigt bra.
Annars har jag inte gjort något speciellt dom här dagarna... bara tagit
det lugnt, varit med min babe och mina vänner. Imorgon ska jag väl
roa mig med att tvätta :( usch o fy! men sånt e livet ju. Ne nu ska jag
ge mig ut med hundarna och sen hoppa i bingen... sov så gott! ;)




Jag och bästa pappsen när vi firade våran födelsedag, jag 24 och han 54 :D





Jag och Rosie drog ut på krogen och firade mig ;)












Kommentarer
Postat av: bee

va ni e fina =)

jävlar va brun smurfan va haha =)



hoppas ni hade de kul allafall pussar =)

2010-02-17 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0