Film tajm :)

Ska nu ta och mysa till en film.. det blir luftslottet som sprängdes.
Har egentligen inget vettigt att skriva tyvärr haha :P men tänkte
iallafall bara skriva så ni vet att jag lever haha. Jag har jobbat denna
helg så jag har väl typ bara varit hemma.. fått lite besök utan Rosie
som vanligt ;) Det heter inte längre bill och bull utan numera heter
det Petra och Rosie.. haha va dålig jag är.. ska nog ta och bege mig ut
till soffan och sätta igång rullen. Det är ju typ 2:20 lång så jag lär inte
komma i säng tidigt idag...ska ut till marieberg imorgon förmiddag med
Soffan, var ett tag sen vi sågs så det ska bli super kul!

Ha en fortsatt trevlig söndagsnatt och ni som sover får sussa så gott!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Tack pullan jag har sovit jätte gott =). Men nu ska jag iväg en sväng hehe. Och jag tror inte att du vill att jag ringer dej nu :P.Jag kanske ringer när jag kommer hem om det inte är för tidigt ännu. Puss på dej

2010-03-01 @ 06:50:37
Postat av: marre

har också laddad hem den filmen så ja tänkte att jag skulle se :) hur vart de kommer du till mora nå i helgen?

Kram

2010-03-01 @ 21:35:51
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0