2010-02-02

egentligen så är det ju 2010-02-03 eftersom klockan är
över 12 :P nu ligger jag här i sängen med min dator på magen,
hade tänkt att surfa runt på internet en stund men så fort jag la
mig i sängen så blev jag super trött så jag kommer nog somna
vilken sekund som helst :P så efter detta inlägg släcker jag lampan.
Idag har jag varit med Rosie och Sandra. Vi har varit hemma hos mig
och ätit, fikat och självklart kollade vi på paradise hotel finalen :D
Jag tycker att det var rätt par som vann av de som stod i final, så det
blev ett lyckligt avslut på denna dokusåpa som jag kommer sakna
väldigt väldigt mycket hahah... jag blev nog fan lite besatt av smörjan ;)
Vad ska man nu roa sig med varje mån och tis?! haha.
Imorgon ska jag upp skapligt och försöka ge mig på tvätten har jag tänkt,
jag jobbar eftermiddag/kväll imorgon så jag blir hemma på förmiddagen
och plockar med all skit haha. På torsdag är det min och pappas stora dag,
nämligen våran födelsedag ♥ jag blir 24 och pappsen 54.... Vi ska ha lite
tårta hemma hos oss och sen på kvällen blir det förmodligen utgång med
Roza och Sofie... det är ju svårt att lyckas få med alla tjejer sådär på en
vardagskväll eftersom de flesta jobbar eller har skola dagen efter... men
det kommer flera tillfällen ;)


Nefan, nu ska jag sova.. kämpar för fullt med att hålla ögonen öppna :P
Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0