Julhelgen!

God fortsättning till er alla! Hoppas ni oxå har haft en skön och mysig
helg med god mat och många klappar :)
Jag och min familj har spenderat helgen hos mormor och moster uppe
i dalarna. Vi är i en liten by som heter Särna, en riktig tomteby :D här
är det alltid den perfekta julstämningen med alla små hus och allt
julpynt som de har utanför varje hus. Idag är det dags att åka neröver
mot gamla fina Örebro igen, visst vill jag hellre stanna här men samtidigt
saknar jag min älskling där hemma ;)
Jag vet inte hur jag kommer att göra med bloggen, vissa stunder har jag
lust till att blogga och andra inte.. Kommer nog slänga in lite bilder då o då
nu när jag har fått en sån bra kamera :D



paketen :)


Lite julmat


Moster och mamma ♥


Paketöppning


Och sist slänger jag in bilden på mormors juldekoration :)



Det här var några av korten som togs i helgen... Ska försöka ladda upp kort här
lite mer oftare ;)


Kommentarer
Postat av: roza

Tjoooo nu är bloggen igång igen, sist du skrev så va det om mig och då såg jag ut som skit heheheh

2010-12-27 @ 11:27:39
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0